Lort-Lömsk-Lös-Lördag


Hamnade av någon konstig anledning i Bollnäs igår efter att ha hälsat på Anders, Björne & Anton. Impulsbeslut och satte mig på bussen och drog i mig vinaren som var meningen till idag egentligen. Hur som helst så fick jag mig en trevlig kväll med lite annurlunda människor. Jag älskar annurlunda.

Ikväll är det äckel-Lördag och jag spenderar den med de snuskiga grabbarna i Mohed. Snuskiga gillar vi också. Annurlunda och snuskiga, då får man vara med. Strax kommer Frida och ska slänga i löshåret. Måste erkänna att jag är väldigt nervös eftersom det är lim och grejjer med. Men jaja, kan inte bli värre än att man tappar håret i alla fall.



Får se om det blir någon krog ikväll. Hoppas inte.
Imorgon är söndagen, och den dagen som Ted & Liam har väntat oändligt på. Då ska vi ta dem ut till marma och de ska få åka fyrhjulig. Älskar att jag har haft något att hota dem med nu i veckan när de varit bråkiga. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0