Svarta gubben, är det du?



Idag är det sista April, och fiiinväder. Jag blir en klad Alhex.
Sandra ringde och väckte mig ur min halvsömn för en stund sedan och sa att hon och Bodde skulle komma strax, istället för mycket senare. Det blev jag även glad över, för jag vill ICKE vara själv här. För imorse innan ens Fredrik klivit upp så ringde en lång tid på dörrklockan och när han öppnade så var det ingen där. Jag ville verkligen inte vara själv efter det. Säkert den där äckelgubben (Svarta gubben som han tydligen hette. Måste garanterat vara någon slags släkt till Svarta kepsen). Eller så var det dryggrannar helt enkelt. Men med min fantasi kan det sluta i en varulv, och det vore ju tjatigt att möta en sån. Jag möter hellre en Harulv.

                                                  Är det inte bestämt Svarta Gubben det där?                




Så nu sitter jag och lyssnar på lite fina Ted Gärdestadlåtar och myspyser. Det är alltid en bra start på dagen att få lyssna på lite stekmusik, blir så mycket gladare då. Och att samtidigt vara kär var som pricken över i-et. Ja, ni hörde rätt .. Kär. Och jag citerar Sandra ännu en gång - "Men vad hände då?". Jag vet i alla fall att det knappast kan blir så mycket bättre än så här : ) Men nu var det ändå min tur kan jag tycka.

Skäret, here we come !
Och ha en superbra dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0