Efterlängtade lillebror



Just nu sitter jag med hårfärg i hela huvudet och väntar på att det ska verka. Värka eller verka? Hm, har fortfarande svårt med vanlig stavning. Kommer antagligen aldrig försvinna antar jag. Köpte en mörkbrun färg, men sist jag tittade mig i spegeln så såg det inte alls ut att vara så mörkt som jag ville ha det. Hoppas att det blir bättre sen då i alla fall.

Har sedan jag skrev sist varit med modern och handlat på Kvantum. Jag fick välja maten och då föll  valet på stuvade makaroner+korv. Enkelt, men så MUMS (som matta skulle ha sagt). Efter maten kommer min efterlängtade lillebror och hälsar på. Såg honom sist på födelsedagen min. Ibland saknar jag den lilla grisen så mycket. Snart fyller han även 18, och då lär man väl få se långstången lite här och var på krogarna. Pöjken ska veta att han har både ett och ett annat öga på sig dock : )



Nu ska jag gå och kika hur det hela går upp i skallområdet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hörrö, är bruschan din singel eller? ;) tänkte ifall bara liksom ;D

2009-04-16 @ 15:55:17
Postat av: Alex

Men aaah, käften Sandra! :)

2009-04-16 @ 15:56:19
Postat av: sandra

hahahahahha ;D

2009-04-16 @ 16:32:28
Postat av: Alex

Äckel-Päckel-Sandra!

2009-04-16 @ 17:21:44
Postat av: Anonym

Den är jätte sorglig! :(

2009-04-16 @ 17:48:17
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0