Arbetsförmedlingen vet..

   
Ja, arbetsförmedlingen vet.. lika lite som en annan.
Var ned idag med Sanna för att höra hur/vad man skulle göra om man ville utomlands och jobba. Tanten där visste absolut nada, vilket inte var till någon stor förvåning. Jag förstår inte ens varför de finns. Måste göra precis Allt själva i alla fall. Hur som helst har jag ett nummer nu som jag kanske kan ringa. Tror jag tar och gör det på fredag.

Idag tar jag 6-tåget ned till Gävle för att packa. Det ska bli otroligt tråkigt. Börjar veeerkligen blir less på det nu. Sen på torsdags förmiddag blir det flytt en gata längre bort. Lina & Berka är snälla och lånar ut deras extra-förråd. Och eftersom jag inte har så överdrivet med saker så ska väl det gå rätt snabbt och smidigt. Hoppas jag i alla fall.

På tordag åker jag med flyttlasset hem till Söderhamn och där stannar jag tills vidare. Troligen blir det övernattning hos Sandra hela helgen, och då vet man aldrig vad som händer. Kanske skulle ha tagit och firat mig själv då på lördag. ( Fyller nämligen år den 6e ). Sen kommer jag vara lagomt bakis och jävlig tills familjemedlemmarna kommer och ska gratta på söndag. Men det kan dom ha! Det är ju trots allt jag som fyller :  )

Så nu kommer jag inte kunna skriva något på två-tre dagar igen. Tjötigt att inte ha någon egen dator. Eller jo, jag har en stenålders bärbar, men den är ju helt förstörd. Kanske skulle ha lämnat in den för lagning? Eller så säljer jag skrället och beställer biljett till Rockweekend istället. Jag SKA dit om jag så ska planka hela helgen!

Det här vårvädret som vi har gör mig mycket glad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

klart det blir fest någon av dagarna iaf ;)

2009-04-01 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0