21år




Idag når Alexandra den rätt värdelösa åldern 21. Firades redan igår eftersom grabbarna så gärna ville vara med, och de åker till sin mamma idag. Så igår blev det tårta, kakor och en massa annat. Rätt sliten och med en röst som en mus, men det var helt okej ändå. Matta kom till och med och hälsade på, och det var nog det bästa : )

Helgen blev som sagt helt galen, och det var länge sen jag hade så trevligt. hade gett mig fan på att inte gå på krogen, men det blev ändå muskan en sväng på lördagen. Men det var rhelt okej där också i alla fall. Träffat mycket trevligt nytt folk, och jag tror det här kommer bli en toppensommar om jag stannar kvar.

Har nämligen fått två erbjudanden att åka och jobba i både Spanien och Malta, men det är tyvärr pnegar som behövs innan avfärd, och det vet jag inte om jag har. Har kollat runt lite efter bidrag man kanske kan få, men som vanligt vet Arbetsförmedlingen absolut ingenting, och det var inte bara att ringa ett samtal kan jag säga.
Så ja, vi får väl se hur det hela kommer sluta som sagt.
Men vore det inte en rätt bra investering att bo i ett soligt
land i kanske ett år eller två?

Så grattis till mig själv idag då! : )






Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! : )

2009-04-06 @ 14:31:07
Postat av: ök

grattis stumpan!!



hur ska du kunna bo utomlands så länge när du längtar efter mor din fast du bara bodde i sthlm?;P

2009-04-06 @ 16:21:37
Postat av: Alex

Tack Sara ;)

2009-04-06 @ 16:23:58
Postat av: Alex

Tack Tack Ök!

Det bra är väl att om man lyckats komma så lång bort så Kan man inte komma hem ;) Får väl stå ut. Men ja, får väl se om det blir något ;P

2009-04-06 @ 16:25:38
Postat av: Adam

Grattis på födelsedagen..

21 är inte så värdelöst då får du ta taxikort

Och med taxikort kan du tjäna pengar

Och med pengar kan du åka till spanien och jobba.

Där löste jag nog dina problem.

Grattis

2009-04-06 @ 19:33:55
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: Alex

Tackar Adam, du är bra smart du :)

2009-04-13 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0