Tidningar

Älskar landet i sig, men vad är det för för fel på vissa?
Sitter och kikar på E nu och det handlar om pressen och olika headlines de tryckt på tidningar. Det är ju helt sjukt alltså. Hysteri så fort den stackars Britney gjort någonting, som egentligen varje människa gör titt som tätt, men som för oss inte hamnar på första sidan på en tidning.
Du ska vara pinnsmal, men inte för smal, lagomt rik, lagomt generös, aldrig svära, aldrig ha sex och absolut aldrig säga vad man egentligen tycker. Kul att vara kändis? Nej, jag skulle aldrig palla! Kameror upp i ansiktet vart man än går. Såg till ett exempel en bild på Lindsey Lohan när hon är inne på en affär och köper tamponger. Seriöst, är det någon som bryr sig om det?
-

Dagen har inte erbjudit mycket. Fick kliva upp halv 7 och lämna kids på dagis, vilket gjorde att jag varit jättetrött hela dagen. Efter 12 träffade jag Nea och vi gjorde ett försök att rädda mitt hår. Det fungerade faktiskt otroligt nog. Är fortfarande inte som det ska vara, men en betydlig förbättring i alla fall.
Efter maten hemma hade jag det så hemskt tråkigt, och eftersom jag också var hemskt trött så tog jag mig en lång tupplur där. Efter tuppluren tog jag och mamma en promenad till Ahlén och köpte gotta, sen la vi oss och kikade en riktigt brudfilm. Skönt att göra det ibland med.

Just för tillfället orkar jag inte skriva alls känner ja. Ska hämta ett glas Champis och kolla två avsnitt av Dharma & Greg, älskar det programmet! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0