Beslutsångest

Sitter nu i en rätt knivig situation. Matta är hemma och vi var ut på krogen igår, vilket var rätt kul, trots staden. Idag var det först meningen att vi skulle samla oss för lite fest med Emma, som också är i Söderhamn. Nu är problemet det att Mailda ska vara borta ända till sent på kvällen på någon slags familjeträff, så hon hinner inte med oss. Ska jag vara hemma och ha mys med henne, eller om jag ska ha skojj med de andra tjejerna och slippa vänta hela dagen? Åh, jag hatar det här. Nu hör det också till saken att de fixat ihop något slags galejj nere på staden med tält och uppträdande. Då vill man nästan kika när det väl händer något, Men aja, får väl se hur det hela kommer att sluta.
Det som skulle kunna överväga saken är att jag har djävulskt ont i läppen idag. För så som jag förutspådde så gjorde jag hål i den redan dagen efter jag bestämt mig för det. Och eftersom man inte ska dricka i alla fall en vecka efter så har jag redan lyckats vara rebell. Så det kanske vore klokast att stanna hemma och låta den vila. Ja, som sagt, får se hur det hela slutar.
-

Sitter och kikar på "Sjukhuset" på tvn just för tillfället. En kille på kanske 17 håller på att gå genom cellgiftsbehandlingar, och kan varken äta eller gå i skolan ordentligt. Ja, och själv sitter exempman och gnäller över en ond läpp. Tacka fan för att man inte varit med om något liknande. Jag skulle väl dö för alla sprutor. För om ni inte vet det så är jag sjukligt rädd för just sprutor. Är hellre sjuk i flera veckor än att ta en enda spruta. Absolut det värsta jag vet!
Fast det kan ju bero på att jag ha något slags fel på blodkärlen, så när jag blir stressad eller uppröd/rädd så drar de ihop sig och jag blir svag som en gammal tant. Så när jag ser något, som blod  så blir det inte roligt för de runt om. Yr i skallen och som oftast leder till svimmning eller vila en stund. Inte många som vet det, men jag försöker berätta det för så många som möjligt, kan nämligen vara farligt. Om någonting skulle hända till ett exempel, då är jag inte till mycket hjälp skulle jag tro. Ja, det här var väl inte ett så roligt samtalsämne, men aja, i brist på annat.

Men nej, nu ska jag faktiskt ta bilen ner på ahlen för lite chips. Det är lördag, jag är smått sliten efter igår, så då får man faktiskt ! :) Jag älskar när jag lurar mig själv sådär!

Kommentarer
Postat av: Adam

Urs hatar sån där situvation.. Drygt..



Hoppas du blir nöjd av ditt val iaf

2008-09-13 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0