Bättre


Ja, när människor ser sig som bättre än andra, då blir jag less. Varit med om det förvånadsvärt mycket nu bara de
2 senaste dagarna här. Det är en av de få sakerna som jag bara Inte klarar av. Men aja, vad ska man göra? Finns inte så mycket mer än att säga till dessa personer vad man tycker, sen se om det hjälper någonting. Antagligen inte, eftersom de redan tror att de är ofelbara. Nej, fy säger jag!
-

Nog med missnöje nu.
Gårdagen spenderades på muskan, trots att jag sagt att det absolut inte skulle dricka mer på ett tag.
Bra självdiciplin? Nej.. ingen alls!
Hur som helst blev det rätt så okej. Med andra ord..som alla andra ggr man går ut i Söderhamn. I alla
fall trevligt att folk hade slitit sig från JH för att besöka den gamle muskan. Ojoj vad slitet det har varit
innanför de väggarna. Alla dessa sjuka minnen. Ja, jag har då inget emot att börja vara där igen. Hoppas
att trenden sitter i. För hur det än är, så vill man alltid vara där ens vänner är, vilken krog det nu är.
-
Vaknade runt 12 idag och det var inte alls så slitet som jag trodde att det skulle vara. Klev upp och tog en 
snabbfrukost på furan, sen hem igen för käk strax efter. Finns inget stopp här inte. Efter maten for vi upp
till knektslätten för ytterligare lite fika, då min kusin fyllde år. Hallonpaj, fungerar Alltid!
Och som alltid annars så slutar det med att alla sitter och drar sega skämt efter skämt medan alla håller
på att kissa på sig. Älskar när familjen samlas för lite skojj sådär, synd bara att det inte händer mer ofta.
Får kanske ta och styra upp det här. Lathet, där det ligger i.
-
Imorgon händer det inget alls vad jag vet än så länge. Känner mest bara för att ligga till sängs med en
bok eller glo på dumburken. Tror det blir så. Kan nu gå över till min väns lägenhet då hon är i Stockholm.
Utifall jag nu vill ha lite lugn och ro dvs. Alla möbler där är mina, så man känner sig allt som hemma i alla fall.
Kanske man får sällskap på kvällen av någon, i värsta fall någon som tvingar en på en promenad. Vill inte
ens höra ordet just nu, men kanske imorgon.

Jag har för övrigt någonting planerat just nu. Första gången på mycket länge.
Den 9-11 är det nämligen någon slags kurs jag ska på genom ams. Vet inte alls vad den går ut på, eftersom jag redan kan söka arbete utan att få hjälp. Men äh, jag har inget annat för mig direkt. Man kan även få gratisresa till Norge för att söka arbete, vilket inte heller är helt fel. Ja, eftersom jag nu inte har några som helst anledninar att stanna så finns det inga fel alls. Får som sagt se vart man landar innan det här är slut.
-

För tillfället sitter jag bara här i vardagsrummet och bara glor.. Brukar gilla att bara sitta och inte göra någonting alls, men ikväll är jag bara rastlös och vill sova. Eller läsa, vilket som. Håller på att plöja genom alla de gamla klassikerna som jag inte orkat med förr. Har lånat "Flugornas herre" nu, får se om den håller förväntningarna. Hört så mycket bra.

Nej nu sitter jag bara och slöskriver, vet inte riktigt vad det blir. Och då kan det knappast vara roligt att läsa heller skulle jag tro. Så nu ska jag sluta skriva.
Hej och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0