Lördagen

Personerna i denna stad kommer jag inte sakna. Jo, mina vänner (de få som finns kvar här hemma)  såklart, men inte de andra. Personlighetsklyvningar så det slår härliga tider om det. Jag brukar alltid klaga på de som sitter och skriver "Söderhamn är skiit m.m och m.m", men så är det ju i stora drag.
Har aldrig brytt mig om skitsnack som vissa är väldigt duktiga att komma på, men det finns väldigt många här hemma och tror att de sitter på en pedistal, vilket irriterar mig enormt.
Igår var jag ut och mot slutet av kvällen blev jag nykter som en stolpe.. Nej, inte så nykter, men lagomt så man känner smärtan från skorna man tidigare tryckt på sig.
Då när man ser saker med "nyktra" ögon så blir det en helt annan sak. Kanske bra att vägra gå ut nykter ändå, man vill ändå inte se hur folk håller på..


Som sagt var jag ut igår. Kom på efter en hel dag i Valbo att det kanske vore roligt och hann knappt klä om innan Carro stod nedanför och väntade. Hann inte göra sig fin på något som helst sätt, men det spelade inte så större roll egentligen. Åkte hem till henne, dit också den andra Carro och Ida kom förbi. Senare över till kusinen, som är betydligt äldre. Eftersom jag blir äckligt nervös när det gäller äldre människor var det som en mardröm när vi traskade in och såg kanske 15 karlar sitta där och tjoa. Jag ville sätta skottpengar på Carro där ett tag för att hon lurat in oss i något så jobbigt, men efter en stund lättade stämmningen upp sig och till och med jag vågade mig in med lite kommentarer ibland, haha.
Och som man aldrig tänker på först så är de ju också bara vanliga människor, men innan man märkt det så skulle Alex behöva blöja.

Åkte senare in och drog en pizza. Tvärtemot-Carro som absolut ska äta Innan krogen. Hamnade sen på muskan, där det bara fanns puckon, och på Olles var det heltomt, så det slutade på JH tillslut. Till min förvåning var det faktiskt rätt kul där. För en gångs skull kanske?
Träffade en blandning av folk som bara var trevliga, förrutom de som jag syftade på tidigare i inlägget. Grispellar finns det gott av.
Efter krogen var det inte Alls kul.. Livrädd att gå hem efter alla de här våldtäkterna som man hört talas om. Fick helt enkelt stå och vänta tills jag träffade någon som skulle åt mitt håll. Tillslut fick jag tag på Norgren som redan var på väg. Tack och lov!
Hatar verkligen att vara tvungen att gå med någon eller slösa pengar på taxi. Förstår inte hur man kan samla ihop ett gäng och våldta en ensam tjej. Snacka om att förstöra psyket på den stackarn.. Nej fy!
Men det löste sig tillslut i alla fall som tur var. Hamnade vid datorn ( som man INTE ska sätta sig vid ) väl hemma, där jag blev arg.. På mycket!



Idag ska jag mest vara hemma och poa med prylar bara. Inget bestämt alls, förrutom en sak. Jag ska äntligen få se filmen "G" igen. Såg den alltid på vhs förr i tiden medan jag satt och skrev ner alla sköna kommentarer de kommer med i filmen. Underbart ironiskt med Magnus Uggla och en väldigt ung Niklas Walhgren. Handlar om ett gäng grabbar och tjejer som försöker komma igång med musik, sex, jobb & livet i stort sätt. Fånigt 08-språk men det gör absolut ingenting, allt är klockrent!

Utöver det är ingenting planerat egntligen. Men det är skänt det också..
Läsa lite bok och mysa, alldeles i min smak.
-


Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Melissa Horn och Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
De som känner mig vet precis vad det handlar om.
Ska bli underbart att få komma härifrån, känner det bara mer
och mer för varje dag..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0