70 år


Så känner jag mig just för tillfället faktiskt. Mins 70 bast..Trasig människa!
Vill ha resultaten sen provtagningen som jag gjorde förra veckan.. det måste finnas en förklaring
till detta. Och så sitter man självklart och hetsar upp sig för något som kanske bara är en bagatell. Men man ska aldrig säga aldrig heller så. Allt strunt som ligger i min släkt, och med min vanliga tur, så är det väl något knas.
Men ja.. peppar, peppar, ta i trä!

Så nu antar jag att det blir värre till imorgon lagomt till måndagen när man borde ta sig ut lite. Blir väl den tråkiga jäkla soffan i veckan igen då.. Var ett tag sen jag tröttnade på den. Kan alla tider på program nu vilket borde visa att det inte står så rätt till med immunförsvaret kanske. Roligt att vara tvingad till att vara en soffpotatis. Orkar INTE!

Alexandra Lundgren ->                                              

Nu ikväll kikade jag på mitt favoritpogram "Ensam mamma söker", vilket i min åsikt är det enda värt att se av alla miljoner serier som går. Sitter som en liten flicka och fnittrar ihjäl mig varje gång det råkar bli lite hudkontakt mellan dem där på tvn. Kommer ofta på mig själv när jag sitter med storflinet och kramandes på kudden eller filten.
Ja, det här bevisar kanske att jag även börjar visa mig vara närmare 70 även i skallen kanske =)

Efter blev det "I hennes skor", vilket jag sett förr men som var värt att se igen faktiskt. Enda problemet med den filmen är att Cameron Diaz är så sjukt trimmad och snygg i filmen så ångesten sätter sig i halsgropen och skriker åt en att lyfta röven ur soffan och springa några varv runt huset. Sen att man samtidigt sitter och nyss ha stoppat i sig en massa söndagschips gör inte saken så mycket bättre heller.
Men "Har man skrattgropar i låren borde det vara ett tecken på ett lyckligt underliv" ? =)
-

Med tanke på obehaget i bröst och revben, kommer det antagligen bli en sen natt. Därför jag sitter och skriver ännu ett inlägg för dagen. Fast klockan är bra mycket över midnatt så då får man kanske?

Imorgon är det en helt vanlig måndag med tråkiga saker att ta itu med bara. Kanske hinner med att sola en sväng dock. Kan behövas nu faktiskt, helt vit/röd i ansiktet nu för tiden. Och lyssna på den här ni btw.. alla andra brukar ha sin finniga period mellan 15-20 kanske? Alex period kommer NU, vid 20 +.
Men jaja, ännu en till sak att stå ut med.
Känner att det börjar bli lite småtråkigt med allt klagande ikväll. Så slut med det nu!

Imorgon börjar också min nya plan, som är helt hemlig. Töntigt att skriva det över huvud taget då kanske, men det är roligt att ha hemligheter. För om man inte säger att man har en hemlighet, finns den då? Ojoj, något mer att tänka på. Hur som helst så kommer det bli skitbra. Jobbigt som bara tusan, men det ska bli bra i alla fall.
-
Jag vill också passa på att be om ursäkt för mitt lite halvpissiga humör nu de sista veckorna.
Mitt liv har på sista tiden pendlat mellan att varit sjuk, och sen resterande tid har det varit oroligt med rädla för vad det kan vara. Och allt med flytt har gjort mig lite stressad också.
Ursäkter är inte min bästa förmåga.

Och nu kommer den tiden jag ska lägga mig för att försöka sova, men som alltid slutar i att jag knäpper på datorn igen eller läser en halv bok innan det är klart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0