Fett med beslutångest


Ja, "fet" och "fett" framför allt är tydligen häftigt här nere. Tänkte att jag också skulle ta och vara lite cool då =)
Beslutsångesten ligger lite hurvida det blir i helgen. Saknar alla hemma som en tok, men vill ändå vara kvar med tjejerna, nu när alla är lediga. Det tråkiga är jag är totakt pank för tillfället, eftersom jag inte får lön förrän nästa månad. Så det blir väl kanske inte jätteroligt att stanna här när de andra vill göra saker.

Så jag antar att det blir hemfärd i alla fall då. Kommer antagligen bara leka med grabbarna, hälsa på släkten och ligga på soffan. Får se om man lyckas tigga till sig en vinare, för i så fall kanske det blir lite fest till och med. Ja, jag får helt enkelt se vad helgen bjuder på.

Just nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att Matta ska komma hem. Vet inte alls vad vi ska göra, men det är i alla fall lite roligare när hon är hemma än att jag får sitta här helt själv. Dagarna ser likadana ut med jobb, tv och sova mycket tidigare än vad jag är van vid. Men jaja, inte ska man klaga. Hade väl dött av att sitta kvar hemma i Söderhamn och bara degat.

Nej, nu orkar jag inte alls skriva mer. Har inget intressant att skriva heller för den delen.
Men nu får Alex i alla fall något mer tråkigt att läsa, haha ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0