Sämsta dagen ever


Ja, det här var den absolut sämsta dagen på jag vet inte hur länge. Orkar inte ens förklara varför heller, bara så sjukt dryga och irriterande saker som jag inte borde vara less över. Eller jo, egentligen så.. Äh, vettefan!!

Dagen har jag väl spenderat med att skura, damma, dammsuga och torka hela lägenheten innan Emma kom hem. Då tog vi oss en prommis till Ica för att inhandla lite käk. Dagens mat bestod av bandpasta och kasslersås. Med mästerkocken Emma blev det möe gott och jag fick till och med en lunchlåda till imorgon. Lyx att bo med de här tjejerna. Annica kom även och hälsade på, och jag fick sällskap framför tvn efter 22, som Aldrig annars händer här.

Sitter faktiskt även nu i vardagsrummet och klockan är över 12.
Och hur kan det komma sig undrar ni kanske?
Jo, det beror på att våran lilla Matta har åkte iväg i 2 veckor till Thailand ikväll. Ojoj, jag och Emma höll på att dö när hon skulle gå sådär huxflux med fetväskan. Det kommer kännas heltokigt att inte hon kommer hem från jobbet som i vanlig ordning. Men vi ska nog klara oss här hemma. Ska även försöka trycka oss in i solarium så man får lite färg innan cpt kommer hem så man slipper vara vitaste i världen brevid henne =)

Imorgon är det fredag och jag ska ligga inne och titta på film tills Emmsa kommer hem i alla fall. Sen vet jag inte alls vad som händer faktiskt. Prat om pepparkaksbakning i alla fall. Vill hemskt gärna att folk ska komma hit och umgås med oss. Blir liksom lite enformigt att enbart ungås med två personer hela veckorna. Synd att man inte känner fler här nere. Så om ni har tråkigt, och har lust att komma ner över helgen, så är det bara att höra av sig.

Nu ska jag lägga mig och läsa.
Och den här dagen kan titta sig upp i mumindalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0