Så jävla förbannad


Läste nyss en sak som gjorde mig så arg,
att jag inte riktigt vet vad jag ska säga.
Eller jo, det vet jag:        
                                       Du är så jävla dum i huvudet!

Alltså, vad är det för fel? Bra gjort... Idiot!
-

Somnade igår runt 00, vilket var bra motför de tidigare nätterna. Tyvärr trodde jag även imorse att jag skulle avlida av trötthet. Känns underbart att veta att jag inte börjar förrän 17 imorgon. Jag funderar på att sova till runt 1.
Dagen har i övrigt gått mycket bra, och jag har varit på ett strålande humör ( tills nu då iaf).
Tyvärr kommer inte Emma hem förrän 23, så jag kommer ha rätt tråkigt. Drar nog en film och bara myser i min ensamhet skulle jag tro. Funderar faktiskt på att dra mig bort till Ica för att köpa lite gotta. Ja, nu börjar jag bli fet igen, men det är ingen som ska titta på mig ändå så. Emma då kanske, men hon får vara tyst =)

Börjar få mycket hemlängtan igen, men med brist på pengar får jag stanna kvar här..
Men jaja.. vi ska nog hitta på något annat roligt att göra. Pratades om att kanske gå på Cosmonova. Shit, där har jag inte varit sen vi åkte dit med klassen i 6an (kanske det var?) Minns att det var en rolig upplevelse i alla fall. Och eftersom både vi två är intresserade av kultur och annat så får vi nog fullt upp ändå. Och som jag sa förra veckan, så är det bara att komma ner och hälsa på om det intresserar =) Vi har nu för tillfället även en egen säng att erbjuda, haha.
-
Tillbaka till tvn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er tjejer, får ta och bli jul snart så att ni kommer hem =)

2008-12-10 @ 01:02:52
Postat av: Sara

Från mig ovan ;P

2008-12-10 @ 01:03:50
Postat av: Alex

Ja, det ska bli underbart att få komma hem faktiskt :)

2008-12-10 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0