Idag då..


Ja, vad har hänt idag då?
Igår var jag i alla fall och hämtade Matta på Arlanda. Brun och jävlig var hon också. Borde ha lämnat henne där, hihi =) Jag vat totalt död efter att ha somnat 5 och hon ringde 8. Väl hemma igen la vi oss och råkade sova ända till 1. Sedan gjorde vi väl ingenting alls egentligen. Låg på soffan och kände hur skönt det var att vara nykter, men ju mer klockan blev dessto mer sur blev vi över att inte vara hemma. Inte blev det hela bättre av att tjejerna skrev och berättade hur roligt de hade heller. Sara hade en tidig födelsedagsfest. GRATTIS igen på dig gumman!
Gick och la oss ganska sent, men det gjorde inget eftersom ingen skulle upp idag.

Vaknade på tok för sent idag Igen, men tog en promenad som piggade upp i alla fall. Var väldigt kyligt så förhoppningsvis blir det lite snö nu till jul. Det kan man ju hoppas på, men så fort julen är över så kan den försvinna lika snabbt för min del. Sen är det väl kanske inte så kul att åka i snöstorm heller kanske. Hoppas att det kommer att gå bra nu på tisdag. Det ska det nog. Fårväl ligga i 60 hela vägen =)

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Jobbade 4 timmar, men det kändes som 8 eftersom min rygg börjar pajja igen pga kylan. Imorgon blir det jobb 11.00-15.30. Helt okej tid. Intressant hur många som stress-äter för att panikhandla de sista klapparna =)
-
Just nu ligger jag faktiskt i Emmas säng, eftersom hon inte har kommit hem ännu. Matta vill sova och jag vill titta på tv, så detta blev en bra lösning. Min bok tog även slut igår, så tvn blev sista alternativet. Inte jätteroligt att titta in i väggen till J.Blund äntligen kommer direkt. Så nu ska jag kolla igenom vad det finns för nå skoj att se.

  
   
Några bilder från tjejernas tripp till Thailand.
Man blir just inte något avis.
Klicka för att förstora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0