En helt vanlig onsdag


Sitter nu i min extremt stora morgonrock och myser i soffan. Tog min ett långt bad med ljus och mös bara, vilket jag passar på med när ingen annan är hemma. Det är då man kan sjunga som högst =)
 
Hade det varit en onsdag i Söderhamn så hade det nog varit i vanlig ordning att börja göra sig klar för en utekväll med vinkvis vin och snuskigt dryg, kanske till och med på tranan om pengarna fanns på ens sida. I Stockholm händer det absolut inget alls faktiskt. Känner själv hur levern faktiskt mår bättre här nere. Helgen kommer antagligen inte bjuda på någon alkohol heller skulle jag tro. Matta åker till Thailand på fredag och det blir bara jag o Emma här. Är nog planerat med någon slags juligt med Mathias och Påjje tror jag. Får se vad det blir mer. Tar dagen som den kommer.

Nej, nu ska jag gå och blåsa håret och göra mig klar för jobbet. Får se hur första stängningen går.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0