Drygaste jobbdagen


Somnade kanske 4 i natt igen och såklart trodde jag att döden vad framme när klockan ringde imorse. Hatar verkligen att kliva upp när jag inte vill. Det kan vara det värsta som finns, faktiskt. Trött och grinig kom jag till jobbet där det redan var full fart. Var någon speciell dag så det var en miljon människor. Typ arabernas dag eller något liknande. Så med andra ord fick jag kanske 500 fiskburgare beställt och många missförstånd, då det är väldigt svårt att förstå varandra. Så dagen har enbart varit jäktig och frustrerande. Hoppas på en lugnare dag imorgon.

Gårdagen spenderades med Emma och Mathias, med chips + pepparkakor + choklad + julmust. Kollade på Titanic och enbart bakisfettade oss.
Nej, Titanic kan inte bli tråkig. Och nej, Leo kan aldrig bli ful =)
Just nu håller jag på at ladda hem "Step Up". Där har vi ju dreamyboy i alla fall.

Nu måste "vila" i soffan. Kommer antagligen somna..
Och jag har fortfarande fjärilar i magen, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0