Dödsfall och krockar


Ja, de här dagarna har fått en börja fundera ordentligt faktiskt.
Förra veckan dog Emmas farmor och idag krockade Patrick på E4an. Jag har bara haft mormor som dött, som varit mig nära. Annars ingen. Men vad tusan ska man ta sig till om någon nära dör? Som om Patrick hade dött idag då till ett exempel. Vad gör man då? Vilken ångest.. Som tur är har jag som sagt aldrig varit med om det, och vill inte det för den delen. Idag var det nära, och man får något att tänka på. Fick skaplig panik, och imorgon får han allt pallra sig hit.

Och för er som undrar så blev varken Patrick eller någon annan i bilen allvarligt skadade konstigt nog. Blir påkörd av en bil bakifrån i 80 km/h, är inte att leka med direkt. Inget mer än onda nackar och ryggar, så det ska man väl vara glad för. Tacka gud för det!
-
Denna dag har väl inte erbjudit så mycket heller egentligen. Började jobba 16 och det blev en 4timmars. Dock var jag sjukt hängig och det kändes som minst 6 timmar. Inte kul alls när det blir på det viset. Men imorgon blir det en lång-dag vilket brukar gå mycket bättre. Lite drygt att sluta 23.15, men ändå okej. Eller nja, det vet jag ju inte nu direkt eftersom jag aldrig gjort det innan. Ska tills 4 imorgon bara ligga och slöa i soffan som idag.

Kollade även på "Smala Sussie" innan jobbet. Trodde jag hade sett den, men hade nog blandat ihop namnet med en annan. Så sjukt jäkla bra var den faktiskt. En film som jag kommer att se flera gånger. Kan faktiskt inte låta bli att jämföra det hela med Söderhamn. Om ni inte sett den, så gör det =)

Sitter just för tillfället och kolla "American Dreamz", vilket ni Inte behöver se. Grymt dålig!


Kommentarer
Postat av: Lammet

OJ! Vilken tur att han klarade sig och de andra. Du får hälsa (om han nu minns mig). Man kan säga som Pölsa i smala sussi: "jävvla oflyt hela tin"



Äslar filmen, har blivit tvingad att se den typ 5 ggr på "efterluva" så nu älskar jag den istället =) Hoppas allt är bra med dig. Om du kommer hem över jul kan du väl ta fram min bruna skor och höra av dig. Skulle vilja ha dom till Oslo. Massa pussaj å kjamaj

2008-12-02 @ 23:24:18
URL: http://lammetlarsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha ja, vilken jävla stjärna =)



Ojoj, då får du allt ta och påminna mig om, glöskast(är det ens ett ord?) i världen som du kanske redan vet =)

2008-12-02 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0