Rusk


Oj, vad hände?
Brukar oftast vara det första jag tänker när jag vaknar upp efter helgens bravader. Fick en kommentar, eller snarare ett par stycken, av en vän jag håller väldigt nära just angående detta. Att jag inte vet vad jag säger när jag är ut.
Först ville jag väl inte riktigt lyssna på kommentarena, men nu börjar jag verkligen fundera. Det kanske är så..
Hade träffat folk i lördags, som jag inte har ett enda minne av nu i efterhand. Så var jag aldrig förr. Vet inte vad som har hänt riktigt, men vad det än är, så blir man inte så där jättesugen på att gå ut igen. För hur kul är det att man inte minns vad man sagt till andra? Inte ett dugg faktiskt..
Stukade även foten på lördagsnatten där. Åh, bra gjort!
-
Idag är det måndag och regnrusk. Då trivs jag faktiskt. I alla fall nu när det varit fint så länge. Var meningen att jag skulle iväg och träna idag, men hur ska det gå med foten? Happ, fick strunta i det idag igen då. Alla säger att "det syns inte", när jag säger att jag gått upp i vikt. Men det har jag, ungefär 10 kilo, vilket Jag märker. Väger fortfarande som en helt "vanlig"  person, men det är fortfarande inte som jag brukar se ut. Det är ju inte kul att inte trivas med sig själv, hur man ser ut.
Det finns ju sätt att fixa det, men inget jag orkar med. Så var jag förr, och det är ingen höjdare heller direkt.
-
Nej nu var det mycket klagande idag. Men det hör väl till en regnig dag kanske? Alla går runt och är lite sådär småputt över livets dåliga sidor. Men det måste man få ibland också tycker jag.
Och på tal om klagande, så kommer mammas kompis hit snart. (kanske ska tillägga att jag sovit hos mamma inatt också), och då blir det liv i luckan. Jag har aldrig hört någon pratat så högt, och så mycket på samma gång. Det är näst intill beundransvärt. Men oftast efter kanske 30 min, då har mina öron fått nog, och jag brukar stänga in mig i ett annat rum.
Så i med örpluggarna, för nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0