Säng/soffdag

Ja, vad ska man säga om FRA-lagen? Jag kan inte ens komma med ett bra argument, men en sak vet jag.. Jag är inte med på det här.
http://sv.wikipedia.org/wiki/FRA#FRA-lagen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3050883.ab

Det finns gränser.
-
Min dag har spenderats i sängen/soffan, med feber och snuva. Ingen höjdare direkt. Ikväll mår jag därimot lite bättre, och hoppas på att det ska vara okej imorgon med. För även om jag har gnällt över Gävle så vill jag dit ändå. Inte för att dricka en massa, utan för att få åka iväg en stund bara. Inte ofta man gör någonting nu för tiden. Alla dagar börjar se likadana ut.
-
Försöker förgäves att fixa till bloggen med lite nya färger m.m, men det går inte bra alls som ni kanske ser. Ska få hjälp med det här imorgon tror jag. Om jag orkar dvs. Tills dess får det se ut såhär. Det är insidan som räknas, right?
-
Inatt var det segt med saker att tala om. Kan lätt bli så när man bara har legat hemma hela dagen och glott på dumburken. Kan kanske berätta vad jag såg på tvn då. Först blev det filmen Hancook med Will Smith, den var inte alls vad jag hade väntat mig, fast ändå värd att se. Gillar när det är lite humor med i filmer. Den andre vad 3:10, med Russel Crowe och Cristian Bale, vilket var en westernfilm. Var helt okej, men eftersom det inte är min slags val av film, så hade jag lika gärna kunnat vara utan den. Ja, det har hänt mig idag. Konstigt nog vill jag sova nu, fast att jag sovit den största delen av dagen. Det är väl ändå lika bra eftersom grabbarna inte ska till dagis imorgon. Med andra ord är det full rulle vid 7-8 på morgonen. Då ska det ätas fukost klockan 9, annars har jag två monster som hoppar i min säng och gormar för fulla muggar. Men det gör mig egentligen ingenting, kan vara fint att kliva upp i tid någon dag också.
-
Så ja, nu säger jag godnatt!

Men innan kommer min absoluta favorit..
Lisa Ekdahl - Vem vet
"Du är en saga, för god för att vara sann"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0